Про дворічну епопею небажання виконувати свої посадові обов’язки. частина перша за посиланням - https://olegmartynenkobloga.blogspot.com/2025/07/4.html
Частина ДРУГА
12.06.2023р. слідчий суддя
Шевченківського районного суду м. Львова Білінська Г.Б. постановила Ухвалу,
якою «зобов`язала Відділ поліції №1 ЛРУП №1 ГУ НП у Львівській обл. прийняти та
невідкладно зареєструвати ПОДАНУ Л.О. заяву про вчинення злочину, передбаченого
ч. 1 ст. 164 КК України до ЄРДР та розпочати досудове розслідування» (справа № 466/5903/23).
Зображення 4
«Правоохоронці»
не виконали це судове рішення по теперішний час!!! Щоб уникнути
відповідальності за порушення вимог ч. 1 та ч. 4 ст. 214 КПК, щодо обов’язкової
реєстрації такої заяви в ЄРДР на протязі 24 годин та з метою невиконання
зазначеного судового рішення, яке відразу набуло чинності, шулера у погонах 23.06.2023
року зареєстрували в ЄРДР підроблену ними заяву. Ця підроблена зава була
написана нібито від імені Л.О., яку вона нібито ПОДАЛА ВДРУГЕ до поліції. Про це свідчить витяг з ЄРДР від 23.06.2023 року, про реєстрацію кримінального
провадження № 1202314230000423.
Зображення 5
Тобто в цьому витягу про реєстрацію в ЄРДР поліцейські внесли до офіційного документу завідомо неправдиві відомості, а саме вказали, що заява про кримінальне правопорушення була подана Л.О. до поліції, не 26.05.2023р., а 23.06.2023р.?! З цією метою, вони вдруге у своєму «приватному» ЄО зареєстрували зазначену заяву Л.О. вже під новим № 11638 (дивитись витяг з ЄРДР зображення № 5). Тобто, знаючі про першу офіційну заяву, вони вдруге зареєстрували в ЄО підроблену заяву за одними і тими самими обставинами, вчиненого Л.В. кримінального правопорушення. Таким чином поліцейські не внесли до ЄРДР відомості, які вказують на порушення строків реєстрації на 28 днів (замість 24 годин) та не вказали, що досудове розслідування розпочато на підставі судового рішення, що повинно вказуватися в ЄРДР відповідно п. 8 Гл. 4 Розділу ІІ Положення ОГПУ (затверджено Наказом ОГПУ від 30.06.2020 № 298), витяг з положення ОГПУ про формування та ведення ЄРДР додається нижче.
Зображення 6
У
подальшому (через півтора року) заступниця начальника Шевченківського районного
підрозділу поліції, у своєї відповіді на скарги Л.О. зазначила, що вони нібито
не знали про таке судове рішення, але це відверта брехня. Для спростування цій
брехні, достатньо подивитися на витяг з судового рішення (зображення № 4), де
зазначене наступне: «…В судове засідання представник Відділу поліції №1
Львівського районного управління поліції №1 ГУ НП у Львівській області не
з`явився, хоча належним чином був повідомлений про час та місце слухання справи,
…».
Через
відверту та очевидну наявність в діях керівників та інших поліцейських
зазначеного вище підрозділу поліції Львівщини, ознак кримінальних правопорушень
передбачених ч. 1 ст. 366 та ч. 2 ст. 382 КК України, мною була подана
відповідна заява про кримінальне правопорушення до ТУ ДБР у м. Львів. Нижче
витяг з неї.
Зображення 7
Відразу
зазначу, що в цій заяві я навмисно зазначив про нібито ознаки кримінального
правопорушення у вигляді перевищення службового становища працівниками поліції
(ст. 365 КК України). Це було зроблено з метою підняття питання про
незаконність існування ЄО та незаконності реєстрації в ньому заяв, повідомлень
про кримінальні правопорушення, тобто реєстрація у тому, що існує без
передбачених Законом підстав, виключно через «помилки» Мінюсту (або
зловживання). Однією з ознак злочину передбаченого ст. 365 КК є матеріальна
шкода, яка відповідно п. 3 примітки до ст. 364 КК, повинна перевищувати в сто і
більше разів неоподатковуваний мінімум доходів громадян (на 2023р., це було 134200
грн.). Тому на мій погляд, основними ознаками злочинів, з боку працівників
поліції за моєю заявою про кримінальне правопорушення, були:
- два епізоду
кримінального проступку передбаченого ч. 1 ст. 366 КК, «внесення до офіційних
документів завідомо неправдивих відомостей», 26.05.2023р. до
талону-повідомлення ЄО № 9516 та 23.06.2023р. до ЄРДР в час реєстрації
кримінального провадження № 12023142380000423;
- злочин
передбачений ч. 2 ст. 382 КК, «умисне невиконання службовою особою ухвали суду,
що набрали законної сили», тобто навмисна не реєстрація в ЄРДР заяви Л.О. від
26.05.2023р. за Ухвалою суду від 12.06.2023, постановленою за справою №
466/5903/23, на час подання заяви до ТУ ДБР. Як я вже зазначив вище, для приховування
невиконання судового рішення, поліцейські зареєстрували підроблену заяву від
імені Л.О.
Звертаю
увагу, що вчиненням одного кримінального правопорушення (службова підробка)
поліцейські приховували злочин передбачений ч. 2 ст. 382 КК та попередню «службову
підробку».
Хоча я й
сподівався на те, що ДБР відкриє кримінальне провадження за мою заяву про
кримінальне правопорушення, але це були марні мрії. Неможна чикати від
«мертвонародженого» ДБР, зборища мажорів, пройдисвітів, корупціонерів,
недоумків тощо, законності в діях, таке випливає з мого досвіту звернень до них
з заявами про злочини. На мій погляд у них як в поліції, на першому місті
показники, на другому доцільність проведення слідчих дій, до якої входить
наявність можливості одержувати хабарі та «робота на замовлення». Тобто,
замість витягу з ЄРДР, мною була отримана відповідь-відписка, копія якої наведена
нижче.
Зображення 8
У цієї відповіді старший
слідчій львівського підрозділу ДБР Гордон, почав займатися роз’ясненням мені
діючого законодавства, а точніше правових норм КПК, за своїм «особисто відомчім
поглядом», який коригується з принципом «корпоративної доцільності» реєстрації
в ЄРДР?! Дослівно це він виклав так: «Згідно з вимогами ч. 1 ст. 2 КК України,
підставою кримінальної відповідальності є вчинення особою суспільно
небезпечного діяння, яке містить склад кримінального правопорушення,
передбаченого цим Кодексом. За таких обставин, внесення в ЄРДР підлягають заяви
чи повідомлення, що містять достатні відомості про кримінальне правопорушення».
Якщо таку маячню пишіть старший слідчій ДБР, це вже «діагноз» для всій цій «шарашкіної
контори» під назвою ДБР! Для «особливо обдарованих» дбр-овців необхідно
зазначити, що «притягнення до кримінальної відповідальності починається з
моменту повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення»
(п. 14 ч. 1 ст. 3 КПК), а не з внесення відповідних відомостей до ЄРДР на
підставі ч. 1 ст. 214 КПК. Крім того, він ще вигадав вимоги до змісту заяв
(повідомлень) про кримінальне правопорушення, за якими їх «можна» реєструються
в ЄРДР?! Щоб не виконати вимоги ч. 1 ст. 214 КПК, та відверто покласти на ч. 4
цієї статті Кодексу, пан Гордон вигадав «нову правову норму» до КПК?!
Щодо застосування «вимог» п. 4
ч. 5 ст. 214 КПК до заяв, повідомлень про кримінальне правопорушення за
«логікою» пана Гордона. В частині 5 статті 214 Кодексу йдеться про ПЕРЕЛІК
ВІДОМОСТЕЙ, ЯКІ ВНОСЯТЬСЯ ДО ЄРДР. Тобто, це стосується виключно повноважень
службової особи, яка вносить такі відомості до вказаного Реєстру, та ні яким
чином не стосується заявника та змісту його заяви.
Продовжуючи
свою маячню, слідчій у відповіді на мою адресу зазначив: «Підставами вважати
заяву чи повідомлення про кримінальне правопорушення є наявність в таких заявах
або повідомленнях об’єктивних даних, які свідчать про ознаки конкретного
кримінального правопорушення»?! Такі «вимоги» дійсно є, та вони мають інший
вигляд, але вони, відповідно до ч. 1 ст. 214 КПК, застосовуються виключно до «будь-якого
джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення»,
та не повинні застосовуватися до процесуального документу, яким є заява (повідомлення)
про (вчинення) кримінальне правопорушення!
Достатньо прочитати мою заяву,
щоб зрозуміти те, що навіть при відсутності визначення її як заяви про
кримінальне правопорушення, мною в неї було вказано достатньо обставин, які
свідчать про вчинення працівниками поліції двох кримінальних правопорушень.
Звертаю увагу на те (перед останній абзац відписки), що на погляд Гордона (як й
поліцейських), якщо заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, за
його (їх) «особистою думкою», не доцільні для розслідування, їх треба зазначати
як «ЗВЕРНЕННЯ»?! Мабуть на думку Гордона та таких як він, таке визначення (фальсифікування
назви документу) надає їм нібито «повноваження» порушувати відразу низку
правових та конституційних норм, а саме: ч. 1 та ч. 4 ст. 214 КПК, ст. 12 ЗУ
«Про звернення громадян», ч. 2 ст. 19, ст. 40, ч. 1 ст. 55 та ч. 2 ст. 129-1
Конституції України (ст. 55, це щодо безпідставної відмови у доступі до
кримінального правосуддя, що може відбуватися виключно через досудове
розслідування).
Останній
абзац відписки Гордона, також є шедевром від особи з вищою юридичною освітою:
«Прийняте рішення може бути оскаржено в порядку передбаченому чинним
законодавством». Нагадаю, що слідчій приймає рішення у формі постанови (ч. 3
ст. 110 КПК). Виникає питання, де постанова пана Гордона? Відповідно п. 1 ч. 1
ст. 303 КПК пан слідчій Гордон у випадку не реєстрації моєї заяви про кр.
правопорушення вдався до бездіяльності.
РІШЕННЯ про відмову у реєстрації в ЄРДР, не передбачено не тільки за КПК, а
також за ЗУ «Про звернення громадян», на який він «з’їхав»! Так яке РІШЕННЯ у даному
випадку прийняв ст. слідчій Гордон? Що можна сказати про цю відписку посадової
особи, яка отримує значну державну зарплатню?! У трьох абзацах вищенаведеного
«шедевру від ДБР» наведені витяги з діючого законодавства, а в п’яти останніх,
що нібито по суті, надрукована суцільна маячня. Виникає питання, для десятків
тисяч подібних в ДБР, в поліції, в НАБУ та прокуратурі, потрібен лікар або Августо Хосе Рамон
Піночет Угарте, чи можливі інші варіанти?
Далі у частині третьої мова піде
про «дуже цікави» судові рішення, постановлені суддями судів першої та
апеляційної інстанції, за моєю скаргою, щодо оскарження бездіяльності слідчого
ДБР.
Голова ГО «ІМПІЧМЕНТ»,
пенсіонер МВС, майор міліції
Олег Мартиненко
Якщо є можливість, просимо
фінансово підтримати «волонтерську» діяльність нашого ГО, яка полягає у піднятті
питання, щодо проявів корупції з боку правоохоронців та суддів. В першу чергу
мова про зловживання прокурорів та слідчих, через які принцип «невідворотності
покарання» в Україні практично не діє, щодо до посадових осіб, які розкрадають
держані кошти та державне майно. Крім публікацій, ми намагаємся здійснювати
правовий вплив на корупціонерів та осіб, які їх захищають.
Картка Ощад.
№ 4790 7299 5741 9666, або
Картка KredoBank
№ 5355 1762 0197 8457.
Комментариев нет:
Отправить комментарий