Про дворічну
епопею небажання виконувати свої посадові обов’язки.
Частина ПЕРША
Про четверту частину того, про
що далі піде мова, мною вже розповідалося в оприлюдненої мною публікації у
липні 2023 році. Після цього відбулося не тільки багато інших подій пов’язаних
з цими обставинами, але й до цього додалися посадові особи з інших державних
органів влади в Україні, тому є сенс у першої частині цій публікації стисло
нагадати про що йшла мова.
Два рокі тому, мною в котрий
раз був наведений конкретний приклад, коли поліцейські не виконують свої
посадові обов’язки, а замість цього займаються шулерством з «кримінальною»
статистикою, з метою покращення своїх службових показників. Щоб приховати
порушення закону та прав громадян поліцейські та інші так звані правоохоронці
готови надрукувати сотні аркушів фактично макулатури, тільки з однією метою –
приховати свої протизаконні дії та не виправляти їх. Навіть кожний Генпрокурор,
тобто вища посадова особа по нагляду за законністю у кримінальному провадженні,
готовий написати будь яку маячню, щоб не діяти за Законом, коли мова йде про
притягнення до кримінальної відповідальності «своїх». Копія однієї такої
відповіді-відписки, за особистим підписом «борця з корупцією № 1» Юрія Луценка,
на час займання ним посади Генпрокурора, у мене залишилася. Юрій Віталійович
відверто прийняв сторону свого підлеглого корупціонера.
В тому моєму депутатському (місцевих рад)
зверненні повідомлені до ГПУ йшла мова про рейдерське захоплення організованим
злочинним угрупованням (ОЗУ) 1774,5 га державних зрошувальних земель. Це ОЗУ
діяло під лідерством пана Матіоса, який на час захоплення державних земель
займав посаду головного військового прокурора України, тобто заступника
Генпрокурора! Це рейдерське захоплення супроводжувалося вчиненням декількох
злочинів. Пан Луценко надіслав в мою адресу відверту відписку, яка не
відповідала діючому законодавству та Конституції. Він у даному випадку порушив
три правових норми двох законодавств.
Повертаючись
до основної теми, почну з того, що мова йде про прояви дуже «дрібної корупції»
(не жарт), в яких крім Шевченківського відділу поліції № 1 м. Львів, «прийняли
участь» «місцеве» львівське ДБР, судді місцевого та апеляційного суду загальної
юрисдикції (м. Львова), обласна внутрішня безпека нацполіції, МВС та ОГПУ.
Уточнюю, мова про небажання притягнути до кримінальної відповідальності особу,
яка вчинила «кримінальний ПРОСТУПОК», а саме, - «злісне ухилення від сплати
аліментів на утримання дітей», що передбачене ч. 1 ст. 164 Кримінального
кодексу України (далі «КК»), за якою навіть не передбачено позбавлення волі. Це
яскравий приклад, коли поліцейські через небажання погіршити свої статистичні
«кримінальні показники», відмовляються
виконувати свої прями обов’язки та правові норми передбачені
Кримінальним процесуальним кодексом (далі «КПК»).
Далі все
у хронологічному порядку.
04
листопада 2015 року, рішенням Шевченківського районного суду м. Львова, за
позовом Левченко Оксани, було зобов’язано Левченко Володимира (прізвища та ім’я
змінені, далі Л.О. та Л.В.). сплачувати аліменти на утримання двох
неповнолітніх дітей (справа № 466/6775/15-ц). На початку 2016 року було
відкрито виконавче провадження, на підставі вищезазначеного судового рішення.
В осені 2020 року, практично через п’ять років після судового рішення та через злісну несплату аліментів гр-ом Л.В., Л.О. звернулася до поліції з заявою про кримінальне правопорушення. З отриманої нею відповіді (копія додається нижче) стає зрозуміло, що її вищезгадана заява, подана до поліції, не була внесена до Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі ЄРДР), в порушення вимог ч. 1 та ч. 4 ст. 214 КПК України.
Зображення 1
Замість реєстрації в ЄРДР,
заява про кримінальне правопорушення була зареєстрована в «єдиному обліку»
(далі ЄО), який незаконно ведеться виключно у підрозділах поліції, та не має
ніякого відношення до КПК.
Звертаю увагу, що «перевірка»
обставин викладених у заявах, повідомленнях про кримінальне правопорушення
здійснюється у формі досудового розслідування (у даному випадку у формі
дізнання), що повинне відбуватися виключно після реєстрації їх у ЄРДР, а не в ЄО,
вигаданому керівниками МВС та затвердженого ним з перевищенням посадових
повноважень.
З цій відповіді також випливає
те, що поліцейські не змогли знайти та опитати «аліментника» Л.В., через
виявилося, що в його діях відсутні ознаки кримінального проступку, «за думкою
поліцейських»?! А також у цій відповіді зазначено про те, що через це, «підстав
для внесення заяви Л.О. до ЄРДР не має». У той же час, частиною 1 ст. 214 КПК
передбачена негайна реєстрацію заяв, повідомлень про кримінальне правопорушення
в ЄРДР, але це не повинно перевищувати 24 години. З вищенаведеної відповіді
випливає, що замість реєстрації в ЄРДР, поліцейські проводили «дослідчу
перевірку», навіть без реєстрації в своєму незаконно діючому ЄО.
26 травня 2023 року Л.О. звернулася до ВП №1 ЛРУП №1 ГУНП у Львівській області (Шевченківський район) з заявою про кримінальне правопорушення, чернетку якої склав для неї я, як правозахисник.
Зображення 2
В поліції існує схема, щоб не реєструвати таки заяви про кримінальне правопорушення в ЄРДР. Для цього використовуються «службові підробки» шляхом яких, таки заяви реєструються у незаконно діючому ЄО. Для цього використовується заміна правових визначень. У даному випадку при незаконної реєстрації в журналі ЄО, замість поняття «заява про кримінальне правопорушення», було використане таке визначення, як «звернення», в талоні-повідомлені № 9516, це зазначено скорочено - «звер.» (копія додається нижче). Тобто, відбувається шахрайська «декриміналізація» такої «заяви» про кримінальне правопорушення, шляхом надання їй вигляду «звернення» за Законом «Про звернення громадян», замість визначення за КПК! Але це є порушенням ЗУ «Про звернення громадян», точніше ст. 12 цього Закону.
Зображення 3.
Замість зазначення ознак
кримінального проступку, вказаних в заяві Л.О. – «Злісне ухилення від сплати
встановлених рішенням суду коштів на утримання дітей (аліментів)» (ч. 1 ст. 164
КК України), шулера-поліцейські вказали про «невиплату аліментів громадянином
Л.В.», тобто «декриміналізації» вже були піддані ознаки кримінального
правопорушення, які поліцейські визначили у вигляді «цивільного спору»?! В
масштабах країни це норма, і це сотні тисяч заяв та повідомлень про кримінальне
правопорушення прихованих від реєстрації в ЄРДР, при наявності встановлених осіб,
які вчинили злочини.
Звертаю увагу, якби
поліцейські зареєстрували заяву Л.О. належним чином, навіть у незаконно діючому
ЄО, тобто вказали би ознаки кримінального правопорушення зазначеного в заяві та
його попередню правову кваліфікацію, вони були б зобов’язані внести таке
визначення до інформаційно-комунікаційної системи «Інформаційний портал
Національної поліції України» (далі - ІКС ІПНП). У
такому випадку вони на протязі 24 годин були б зобов’язані перенести такі відомості
до ЄРДР, щоб уникнути покарання. ІКС ІПНП таке фіксує та контролює. Саме для
такої «декриміналізації» кримінальних правопорушень і існує ЄО, як «фільтр» для
заяв, повідомлень про кримінальне правопорушення, з метою не реєстрації недоцільних
для розслідування кримінальних правопорушень в ЄРДР. Тобто, тих, які погіршують
показники кримінальної статистики.
Через
те, що Л.О. 01.06.2023 року отримала так званий талон-повідомлення про
реєстрацію в ЄО її заяви про кримінальне правопорушення, але ще 28.05.2023р.
повинна була отримати витяг про таку реєстрацію в ЄРДР (за законом, КПК), який
не отримала, 05.06.2023р. вона звернулася до слідчого судді Шевченківського
райсуду м. Львова зі скаргою про оскарження «бездіяльності слідчого, дізнавача,
прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення
до ЄРДР після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення»
(що передбачене п. 1 ч. 1 ст. 303 КПК).
Далі у частині другої мова піде
про рішення суду та «сумлінну» службову діяльність ст. слідчого ДБР, спрямовану
на захист корупціонерів з поліції.
Голова ГО «ІМПІЧМЕНТ»,
пенсіонер МВС, майор міліції
Олег Мартиненко
Якщо є можливість, просимо
фінансово підтримати «волонтерську» діяльність нашого ГО, яка полягає у піднятті
питання, щодо проявів корупції з боку правоохоронців та суддів. В першу чергу
мова про зловживання прокурорів та слідчих, через які принцип «невідворотності
покарання» в Україні практично не діє, щодо до посадових осіб, які розкрадають
держані кошти та державне майно. Крім публікацій, ми намагаємся здійснювати
правовий вплив на корупціонерів та осіб, які їх захищають.
Картка Ощад.
№ 4790 7299 5741 9666, або
Картка KredoBank
№ 5355 1762 0197 8457.
Комментариев нет:
Отправить комментарий